Filmopname van een LIPDUP bij Basisschool OBS Meander

Filmopname van een LIPDUP bij Basisschool OBS Meander
GODOGOOD Nederland

dinsdag 23 augustus 2011

Interview aan het Canadaplein met Sander van der Poel

Op een dinsdagochtend 23 augustus hadden Stijn en Evelien een interview met Sander van der Poel!.

Wie is Sander van der Poel:
Sander is RFH kapper en runt zijn eigen bedrijf aan het Canadaplein. Naast het kappersvak doet hij ook visagie, fotografie en heeft hij sinds 2008 een eigen goede doel opgericht!.

Welk goede doel heeft hij opgericht?
Het goede doel heet Stichting Diarama en Sander zet zich in voor arme gezinnen die geen scholing kunnen betalen in het plaatsje Diandioli in Senegal.De helft van de bevolking is jonger dan 15 jaar en 62% is analfabeet. Overdracht van kennis aan de lokale bevolking is het belangerijkst zodat ze zelf supported zijn.

Hoe ging het interview?.
Het was fijn Sander te interviewen, hij praat makkelijk over zijn passie's en doelen. Het was voor ons de eerste keer dat we een ipad microfoon gebruikte in een goede doelen interview!.
Merkte dat ik te dicht op de microfoon praten waardoor het geluid iets te hard klinkt.
Goede leerschool om dat de volgende keer te veranderen!.
De vragen had ik in mijn hoofd afgespeeld en er is ruimte voor spontane vragen en antwoorden.
Meestal heb ik alles op papier staan qua vragen maar ik had me in het diepe gegooid dit puur uit mijn hoofd te kunnen. Dit is lastig omdat je op je vragen terug valt als je van het onderwerp afdwaalt!.
Leermomentje voor mij!
Vragenlijst erbij houden, dat werkt prettiger!

Voor de rest vond ik het verhaal van Sander en Stichting Diarama prachtig en als het filmpje af is krijgen jullie gauw de link om dit interview te bekijken.

Dit is de link naar de website van Stichting Diarama.
http://www.stichtingdiarama.nl/home.html

Tot de volgende keer en wij wensen jullie allemaal een gezellige dag toe.
Groetjes van Evelien, Stijn, Caroliene van GODOGOOD Productions

http://www.godogood.nl/


Geen opmerkingen:

Messages